La Balul de Halloween din 31 octombrie 2009 s-au strâns 372.013 de euro. Mulţumită generozităţii sponsorilor, partenerilor şi voluntarilor noştri, mai mult de 90% din suma obţinută va fi folosită în mod direct pentru campania Fiecare Copil în Şcoală, iniţiativa organizaţiei Ovidiu Rom pentru combaterea abandonului şcolar.

Ethan Hawke, invitatul special, a mulţumit companiilor şi persoanelor prezente pentru căldura cu care au primit-o în mijlocul lor pe mama sa şi i-a încurajat să devină parte a ,,soluţiei’’ prin acoperirea costurilor ce revin unei familii sărace pentru înscrierea unui copil în clasa I sau chiar ,,Adoptarea unei Şcoli’’ dintr-o comunitate săracă.

Mark Gitenstein, ambasadorul SUA numit de Preşedintele American Barack Obama, a vorbit elocvent despre ironia situaţiei întâlnită atunci când susţinem un anume punct de vedere referitor la ceea ce ne dorim pentru cei dezavantajaţi, dar când acesta nu se regăseşte în acţiunile noastre. El a semnalat în discursul său că „educaţia este strâns legată de dezvoltare şi nimic nu înseamnă mai mult pentru România decât creşterea nivelului de educaţie”.

Încercarea noastră de a înlocui tradiţionala Licitaţie prin Acţiuni în sprijinul comunităţii s-a bucurat de un mare succes. Trei companii s-au angajat să ”adopte o şcoală” – Carrefour, E.ON şi Prospecţiuni. Alte trei companii au promis să sponsorizeze Şcolile de Vară – Petrom (pentru patru şcoli), Raiffeisen şi Roşia Montană Gold Corporation.

Mai mult de 100 de invitaţi au donat câte 50 euro sau mai mult pentru a ajuta un copil să înceapă şcoala la vârsta optimă.

Ovidiu Rom a multumit investitorilor majori care s-au alăturat iniţiativei naţionale Fiecare Copil în Şcoală care au donat mai mult de 100.000 de euro: Athenee Palace Hilton, Pepsi, ProTV, Rompetrol, şi Citi, cel mai longeviv sponsor.

Mulţumim în mod deosebit pentru organizarea evenimentului:

  • Camera Deputaţilor
  • Athenee Palace Hilton
  • ProTV şi Stage Expert
  • Saatchi & Saatchi, Kubis şi Canale & C.
  • Brown Forman, Heineken, Halewood şi Pepsi
  • Starbucks, Pizza Hut şi Pascuci
  • Cabral şi Adela Popescu
  • Horia Brenciu Band şi djarabu
  • celor 80 de voluntari neobosiţi

Peste 150 de articole, 30 de reclame în presă şi 25 de ştiri TV au fost dedicate balului de Halloween din 2009.

”Balul de Halloween este de acum întipărit profund în viaţa şi sufletul oraşului… Toată lumea îl aşteaptă cu nerăbdare aşa cum nu aşteaptă nici o altă petrecere pentru simplul motiv că NU există vreo altă petrecere în calendarul Bucureştiului asemenea Balului de Halloween.”Andrew Begg, Vivid