Centre pentru literație și educație timpurie de calitate în grădinițe din comunități defavorizate

  • Cum arată un mediu de învățare centrat pe copil?
  • Care sunt cărțile potrivite pentru a “crește cititori” printre preșcolari?
  • Cum arată și cum valorificăm la maxim un “Centru de lectură” pentru copii de 3-6 ani?
  • Câte cuvinte noi trebuie să învețe un copil dintr-o familie defavorizată pentru a depăși decalajul educațional la care îl condamnă sărăcia?
  • Cum poți introduce noțiuni de știință și matematică chiar începând cu vârsta de 3 ani?
Profesori training BN 5-6 oct 2017

Profesori din învățământul preșcolar – sesiune formare Bistrița-Năsăud

Peste 70 de profesori din învățământul preșcolar au contribuit la aflarea răspunsurilor în timpul sesiunii regionale de formare organizată săptămâna trecută, deZiua Internațională a Educației, la Bistrița, de către OvidiuRo, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Bistrița Năsăud.

Rețeaua Profesorilor pentru Educație Timpurie de Calitate din județul Bistrița Năsăud și zonele învecinate s-a reunit pentru a împărtăși bune practici în urma organizării Atelierelor de Vară Șotron și pentru a contura metode educaționale axate pe dezvoltarea literației, citit și știință și câteva centre tematice-model în grădinițe (ex. Centrul de lectură, Centrul de știință) în beneficiul a sute de copii provenind din comunități defavorizate din regiune.

Model book corner non fiction

Model de centru lectură – sesiune formare Bistrița Năsăud

Următoarele sesiuni regionale de formare vor avea loc la:

  • Sibiu (30 octombrie)
  • Ploiești (31 octombrie)
  • Focșani (1 noiembrie).

Pentru mai multe informații, contactați-ne la sotron@ovid.ro, telefon: 021 315 88 06

Agentia pentru Educatie Timpurie

Din postura de Agenție pentru Educație Timpurie, OvidiuRo militează în continuare pentru educație timpurie de calitate pentru toți copiii.  Mobilizând resurse din mediul privat, OvidiuRo colaborează îndeaproape cu reprezentanți ai sectorului public și profesori din învățământul preșcolar pentru a pune la dispoziția celor din urmă un program de formare și resurse educaționale de cea mai bună calitate și pentru a sprijini formarea de grupe noi de grădiniță astel încât niciunui copil să nu-i fie refuzat dreptul la educație pe motiv de “lipsă spațiu” sau resurse educaționale.

Pentru anul școlar 2017-2018, ne propunem formarea a minim 1000 de profesori și sprijinirea grădinițelor din comunitățile cele mai sărace ale României cu infrastructura minimă pentru literație și educație timpurie de calitate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>